Artykuł sponsorowany

Aparaty do badania skóry jako element wyposażenia gabinetów dermatologicznych

Aparaty do badania skóry jako element wyposażenia gabinetów dermatologicznych

Nowoczesne urządzenia medyczne to już standard w wielu dziedzinach medycyny. Postęp technologiczny nie ominął również takich branż, jak kosmetologia czy trychologia. Innowacyjna aparatura do badań skóry i włosów pozwala na jeszcze dokładniejszą diagnostykę i skuteczne eliminowanie niepożądanych zmian na skórze. Piszemy, jak działają urządzenia do badania skóry i w jakich branżach się przydają. 

Czym są i jak działają aparaty do badania skóry? 

Profesjonalna aparatura do diagnostyki skóry i włosów to nowoczesne urządzenia stosowane w kosmetologii i dermatologii. To innowacja w diagnostyce schorzeń i zmian w obrębie skóry oraz w szybkim i skutecznym leczeniu różnego rodzaju dysfunkcji. Za pomocą tych urządzeń można dokonywać pomiarów parametrów, takich jak:

  • poziom nawilżenia,
  • ilość sebum i stan porów,
  • trądzik i stany zapalne,
  • zmarszczki. 

Aparaty wyposażone są w jeden lub kilka zaawansowanych obiektywów o różnej rozdzielczości, kamerę oraz duży wyświetlacz (opcjonalnie możliwość podłączenia do tableta, smartfona lub laptopa). Technologia ta pozwala nie tylko na dokładną obserwację istniejących zmian skórnych, ale również na wykrycie tych, które dopiero zaczynają się rozwijać. Opcja zapisywania obrazu umożliwia monitorowanie postępów prowadzonej kuracji oraz weryfikację skuteczności leczenia i przeprowadzonych zabiegów. Cyfrowe analizatory stosowane są nie tylko do badania skóry, można je z powodzeniem wykorzystywać do kontrolowania stanu skóry głowy oraz włosów. Wysokiej jakości aparaturę do badania skóry i włosów można nabyć w firmie Eurtex z Warszawy

Zastosowanie i funkcjonalność

Urządzenia do diagnostyki skóry powoli stają się podstawowym narzędziem pracy w gabinetach dermatologicznych i kosmetologicznych. Ze względu na możliwość wykorzystania ich do badania stanu włosów, bez tego typu aparatury nie może się obyć profesjonalny trycholog. Z aparatów do badania skóry twarzy korzystają również właściciele drogerii oraz aptek, którzy chcą podnieść poziom usług w zakresie porad kosmetycznych. Urządzenia zapewniają prostą, intuicyjną obsługę i funkcję wysyłania wyników za pośrednictwem poczty elektronicznej. Nie trzeba więc drukować rezultatów badań, a klient otrzymuje zdjęcia z wynikami i komentarzami specjalisty drogą mailową. Badania aparaturowe dostarczają o wiele więcej informacji na temat zmian skórnych niż standardowa obserwacja nieuzbrojonym okiem. 

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.